ثبت مشاور
» » افزایش جذب گردشگر با بازاریابی مقصد

افزایش جذب گردشگر با بازاریابی مقصد

تاریخ : 1399.04.02
نویسنده : modiriat
نظرات : 0
بازدیدها : 39

توریست پرشیا : اگر تمامی تلاش های شما فقط در زمینه تبلیغ برند شما از طریق تخفیف هایی که در نظر گرفته اید متمرکز شوند ، مطمئنا خیلی موفق نخواهید بود و شاید همیشه این مساله مورد توجه مشتریان قرار نگیرد . برای حصول بهترین نتیجه و جذب مشتری و توریست ، بایستی برنامه های جذب توریست خود را تغییر دهید . در ادامه با چند ترفند ساده ، قادر خواهید بود مشتریان و توریست های بیشتری را جذب تورهای گردشگری خود نمایید .

 

آموزش جذب گردشگر برای آژانس مسافرتی

 

بازاریابی مقصد چیست ؟

 

بازاریابی مقصد ، یک فعالیت تبلیغاتی است که با آنچه تا بحال انجام میداده اید ، بسیار متفاوت است . این نوع از بازاریابی ، شما را ملزم میکند تا مقصدی را که تور شما در آن برگزار خواهد شد ، ترویج دهید . شما با یک ایده ، میتوانید مشتریان خود را با ویژگی های منحصر به فرد یک مکان آشنا کنید تا خدمات خود را به آنها ارائه دهید . 

 

 

چگونه از بازاریابی مقصد استفاده کنیم ؟

 

1 - روی هر آنچه که موجب می شود مقصد مورد نظر شما جذاب تر و منحصر به فرد تر به نظر بیاید ، متمرکز شوید . 

چه چیزی موجب جذابیت بیشتر و جلب توجه بیشتر مقصد شما می شود ؟ آیا پر از مناظر زیبا است ؟ تاریخ و فرهنگ غنی دارد ؟ چرا مسافران و گردشگران ، بجای سفر و بازدید از شهر دیگری ، به شما اعتماد کنند و با شما همراه شوند ؟ با برجسته کردن آنچه موجب جذابیت بیشتر و درخشش مقصد مورد نظر شما می شود ، کمپینی ایجاد کنید که تجربه ای بی نظیر رابرای مخاطبان خود ایجاد کنید .

 

2 - تجربه و لذت های یک سفر را بیشتر کنید .

هنگامی که گردشگران به مقصد پیشنهادی شما می آیند ، چه چیزی باعث می شود بازدید کنندگان شما ، درگیر هیجان و لذت باشند ؟ شما باید به آنها نشان دهید که از چه چیزی می توانند لذت ببرند . به آنها تجربه ای تصویری از جاذبه های اصلی شهر ، پارک های تفریحی و موضوعی ، سواحل زیبا و ... را نشان دهید . قرار دادهایی مشخص ، با هتل ها ، رستوران ها ، نقاط تفریحی و مراکز خرید ، ببندید و با میزبانی و ایجاد حس راحتی و آرامش ، جذابیت های گوناگونی را برای گردشگران و مسافران ایجاد نمایید .

 

3 - از شبکه های مجازی و کانال ها و پیج های مختلف ، به میزان زیادی استفاده نمایید .

مسافران ، تجربه یک سفر خوب را قبل از آغاز سفر واقعی دریافت می کنند و تا ماه ها و سال ها پس از سفر ، ادامه می دهند . با بهینه سازی ارتباط های مجازی ، از جمله رسانه های اجتماعی ، ایمیل و تبلیغات پولی ، تلگرام ، گروه ها ، اینستاگرام و ... می توانید فرصت ها را از روش تبلیغ ، بهینه سازی نمایید . تعامل را افزایش داده ، چالش ایجاد کنید و با افراد و سایر تورها ، بصورت آنلاین ، ارتباط برقرار نمایید . با جستجو و کشف داستان های محلی و روایت های اماکن گردشگری و تاریخی ، ذهن مسافران را درگیر کنید و آنها را به تماشا و سفر به مقصد مورد نظرتان ترغیب نمایید . 

 

موفق باشید

[xfgiven_gallery]
[xfvalue_gallery]
[/xfgiven_gallery]
دسته بندی :  مقالات

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

بالا